Om jouw bedrijf online te kunnen promoten kan een promotiefilm de uitkomst zijn. Een promotiefilm geeft jou de kans jouw bedrijf in een kort filmpje te tonen, zo krijgen de potentiële klanten een goed beeld van wat voor diensten jullie leveren, wie jullie zijn en waar jullie voor staan.
MIJN-Bedrijfsfilm maakt promotiefilms voor allerlei bedrijven en ook voor ieder budget. Zo maken wij films voor beginners, zzp-ers, mkb-ers maar ook grotere gevestigde bedrijven. Een promotiefilm is ideaal voor social mediakanalen, de website maar ook voor bijv. Op locatie in de wachtruimte of om te gebruiken bij voorlichtingen en beurzen. De filmpjes varieren van 1 tot 4 minuten of misschien wil je wel een bijzondere geschiedenis film van 10 minuten? Ook dat kan uiteraard bij ons.
Hoe gaan we te werk? Om een goed beeld te krijgen van jullie wensen is een gesprek altijd fijn, daarvanuit stellen wij een offerte op met conceptontwikkeling. Afhankelijk van het budget maken wij nog een draaiboek en bereiden de draaidag voor. Een draaiboek helpt om de dag soepeler te laten verlopen. Tijdens het filmen doen wij ons best om iedereen op z’n gemak te krijgen, want wij snappen ook wel dat voor een camera staan niet altijd even makkelijk is. In de montage voegen we alle beelden samen met passende muziek, eventuele voice-over en leuke animaties. Er is uiteraard altijd tijd voor een herziening.
Interesse in wat MIJN-Bedrijfsfilm voor jullie kan betekenen? Kom langs voor een kopje koffie en laten we jullie idee bespreken!
Visueel materiaal wordt door mensen veel eerder bekeken dan dat dezelfde boodschap wordt gelezen. Mensen zien liever een video dan een lap tekst. 'Een foto zegt meer dan duizend woorden' geldt zeker ook voor video, alleen is het aantal beelden hierbij stukken meer. Bewegend beeld trekt de aandacht, of het nu op een beurs, buiten op straat of op een computerscherm is. De kijker wordt getriggerd door het beeld en moet in de eerste seconde al overtuigd worden om verder te kijken. Om dit voor elkaar te krijgen moet er een goed verhaal en een goede boodschap in de bedrijfsfilm verwerkt worden, zodat de juiste doelgroep zich aangesproken voelt. Een bedrijfsfilm kan bezoekers naar de website trekken en aansporen tot handelen, maar een bedrijfsfilm op je website heeft weer hele andere voordelen.